A A A A

Aktualności

Powrót do listy

—  19 czerwca 2024

XVIII edycja konkursu fotograficznego „Mazowsze bliskie sercu”

Już po raz osiemnasty organizowany jest przez Samorząd Województwa Mazowieckiego konkurs fotograficzny „Mazowsze bliskie sercu”. Pragniemy zaprosić uczestników konkursu do podróży po naszym regionie, zwiedzania niezwykłych miejsc, tajemniczych zakątków, które warto uwiecznić na fotografii.

Już po raz osiemnasty organizowany jest przez Samorząd Województwa Mazowieckiego konkurs fotograficzny „Mazowsze bliskie sercu”. Pragniemy zaprosić uczestników konkursu do podróży po naszym regionie, zwiedzania niezwykłych miejsc, tajemniczych zakątków, które warto uwiecznić na fotografii.

Tematem, który będzie inspiracją dla uczestników w tegorocznej edycji konkursu jest „Moje Mazowsze …” i realizowany będzie w czterech kategoriach:

  • Moje Mazowsze – industrialne;
    • Moje Mazowsze – kulinarne;
    • Moje Mazowsze – aktywne;
    • Moje Mazowsze – magiczne.

Co zrobić, aby wygrać w konkursie?

Wystarczy zrobić zdjęcie nawiązujące do tematu konkursu „Moje Mazowsze …” w jednej z czterech kategorii konkursowych. Prace konkursowe oceni Jury Konkursu, które będzie zwracać uwagę na treść oraz jakość nadesłanych zdjęć.

Kto może wziąć udział w konkursie?

Wszyscy fotografowie amatorzy.

Z udziału w konkursie wyłącza się:

– osoby zajmujące się zawodowo fotografią;

– absolwentów uczelni plastycznych i filmowych z tytułem magistra bądź licencjata albo tytułem równorzędnym, potwierdzającym wykształcenie wyższe na tym samym poziomie, a także nauczyciele akademiccy takich uczelni;

– osoby, które w ciągu ostatnich dwóch lat zdobyły nagrodę w konkursie lub brały udział w warsztatach organizowanych w ramach konkursu;

– pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie.

 

Jak wziąć udział w konkursie?

Każdy z uczestników może zgłosić do konkursu jedno zdjęcie. E-maile z załączonymi plikami (skanem formularza zgłoszeniowego i zdjęciami) prosimy przesyłać do 15 lipca 2024 r. na adres e-mail:konkurs.fotograficzny@mazovia.pl

Jeśli masz mniej niż 18 lat – poproś rodziców o zgodę i wypełnijcie wspólnie odpowiedni formularz zgłoszeniowy.

Jakie zdjęcia należy przesyłać na konkurs?

Fotografie zgłaszane do konkursu powinny nawiązywać do tematu konkursu i odpowiadać jednej z czterech kategorii konkursu!

Z ilu etapów składa się konkurs?

Tegoroczna edycja konkursu przeprowadzona będzie jednoetapowo. Spośród prac wykonanych i nadesłanych przez uczestników, Jury oceni i wybierze do 16 zwycięskich fotografii. Dodatkowo zwycięskie fotografie wezmą udział w głosowaniu internautów, w trakcie którego internauci wybiorą laureata publiczności.

 

Jakie nagrody można wygrać?

Laureaci konkursu otrzymają następujące nagrody:

I nagroda – w wysokości 2 000,00 zł – dla każdej z kategorii konkursowych;

II nagroda – w wysokości 1 500,00 zł – dla każdej z kategorii konkursowych;

III nagroda – w wysokości 1 000,00 zł – dla każdej z kategorii konkursowych;

Jest również możliwość przyznania przez Jury do trzech wyróżnień – każde po 800 zł każde;

Nagroda publiczności – internautów – w wysokości 1 000,00 zł.

Dodatkowo dla laureatów konkursu Samorząd Województwa Mazowieckiego przy współpracy z Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie zorganizuje weekendowe warsztaty fotograficzne. Warsztaty odbędą się w terminie do końca grudnia 2024 r.

Co to jest nagroda publiczności?

Zwycięskie zdjęcia wezmą udział w głosowaniu internautów, w trakcie którego to internauci wybiorą zwycięzcę konkursu publiczności. Głosowanie odbędzie się na stronie www.facebook.com/Mazowsze.serce.Polski  

Nagrodę publiczności otrzyma uczestnik konkursu, którego zdjęcie zdobędzie najwięcej głosów (like’ów).

Gdzie można uzyskać dodatkowe informacje?

Regulamin konkursu oraz formularze zgłoszeniowe są dostępne  na stronie: http://www.mazovia.pl w zakładce Konkursy.

Wszelkie informacje o konkursie można otrzymać pod nr tel. (22) 59 79 500 i (22) 59 79 532 (pn. – pt. godz. 8 – 15) lub wysyłając pytania na adres e-mail: konkurs.fotograficzny@mazovia.pl

Na zgłoszenia czekamy do 15 lipca 2024 r.

Przeczytaj także

—  30 lipca 2025

Podpisana umowa na modernizację dachu na budynku Przedszkola w Cegłowie

29 lipca 2025 r. w Urzędzie Gminy w Baranowie została podpisana Umowa w ramach zadania pn: „Modernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Golach”. Przedmiotem zadania jest przede wszystkim Wymiana pokrycia dachu na budynku gminnego przedszkola wraz z wykonaniem izolacji i pracami remontowymi na poddaszu. Wybranym wykonawcą został: DACH-EXPERT Ewa Ładosz, ul. Wrotnów 130, 07-106 Miedzna, NIP: 8241738065. […]

—  29 lipca 2025

Zwrot podatku akcyzowego – AKCYZA 2025

Zbliża się termin składania wniosków o zwrot podatku akcyzowego!!! Od 1 sierpnia do 1 września 2025 r. należy złożyć odpowiedni wniosek do wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, w zależności od miejsca położenia gruntów rolnych, wraz z fakturami VAT (lub ich kopiami) stanowiącymi dowód zakupu oleju napędowego w okresie od 1 lutego do 31 lipca 2025 r. w ramach limitu zwrotu […]

—  22 lipca 2025

Obwieszczenie Pełnomocnika Rządu do spraw CPK

Zgodnie z Obwieszczeniem Pełnomocnika Rządu do spraw Centralnego Portu komunikacyjnego informujemy, że został wydłużony termin na złożenie uwag i wniosków do Prognozy oddziaływania na środowisko dla projektu Strategii i rozwoju obszaru otoczenia Centralnego Portu Komunikacyjnego do roku 2044 – do dnia 19 sierpnia 2025 r. do godz. 23:59 Z treścią projektów Prognozy oddziaływania na środowisko […]