A A A A

Aktualności

Powrót do listy

—  19 czerwca 2024

XVIII edycja konkursu fotograficznego „Mazowsze bliskie sercu”

Już po raz osiemnasty organizowany jest przez Samorząd Województwa Mazowieckiego konkurs fotograficzny „Mazowsze bliskie sercu”. Pragniemy zaprosić uczestników konkursu do podróży po naszym regionie, zwiedzania niezwykłych miejsc, tajemniczych zakątków, które warto uwiecznić na fotografii.

Już po raz osiemnasty organizowany jest przez Samorząd Województwa Mazowieckiego konkurs fotograficzny „Mazowsze bliskie sercu”. Pragniemy zaprosić uczestników konkursu do podróży po naszym regionie, zwiedzania niezwykłych miejsc, tajemniczych zakątków, które warto uwiecznić na fotografii.

Tematem, który będzie inspiracją dla uczestników w tegorocznej edycji konkursu jest „Moje Mazowsze …” i realizowany będzie w czterech kategoriach:

  • Moje Mazowsze – industrialne;
    • Moje Mazowsze – kulinarne;
    • Moje Mazowsze – aktywne;
    • Moje Mazowsze – magiczne.

Co zrobić, aby wygrać w konkursie?

Wystarczy zrobić zdjęcie nawiązujące do tematu konkursu „Moje Mazowsze …” w jednej z czterech kategorii konkursowych. Prace konkursowe oceni Jury Konkursu, które będzie zwracać uwagę na treść oraz jakość nadesłanych zdjęć.

Kto może wziąć udział w konkursie?

Wszyscy fotografowie amatorzy.

Z udziału w konkursie wyłącza się:

– osoby zajmujące się zawodowo fotografią;

– absolwentów uczelni plastycznych i filmowych z tytułem magistra bądź licencjata albo tytułem równorzędnym, potwierdzającym wykształcenie wyższe na tym samym poziomie, a także nauczyciele akademiccy takich uczelni;

– osoby, które w ciągu ostatnich dwóch lat zdobyły nagrodę w konkursie lub brały udział w warsztatach organizowanych w ramach konkursu;

– pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie.

 

Jak wziąć udział w konkursie?

Każdy z uczestników może zgłosić do konkursu jedno zdjęcie. E-maile z załączonymi plikami (skanem formularza zgłoszeniowego i zdjęciami) prosimy przesyłać do 15 lipca 2024 r. na adres e-mail:konkurs.fotograficzny@mazovia.pl

Jeśli masz mniej niż 18 lat – poproś rodziców o zgodę i wypełnijcie wspólnie odpowiedni formularz zgłoszeniowy.

Jakie zdjęcia należy przesyłać na konkurs?

Fotografie zgłaszane do konkursu powinny nawiązywać do tematu konkursu i odpowiadać jednej z czterech kategorii konkursu!

Z ilu etapów składa się konkurs?

Tegoroczna edycja konkursu przeprowadzona będzie jednoetapowo. Spośród prac wykonanych i nadesłanych przez uczestników, Jury oceni i wybierze do 16 zwycięskich fotografii. Dodatkowo zwycięskie fotografie wezmą udział w głosowaniu internautów, w trakcie którego internauci wybiorą laureata publiczności.

 

Jakie nagrody można wygrać?

Laureaci konkursu otrzymają następujące nagrody:

I nagroda – w wysokości 2 000,00 zł – dla każdej z kategorii konkursowych;

II nagroda – w wysokości 1 500,00 zł – dla każdej z kategorii konkursowych;

III nagroda – w wysokości 1 000,00 zł – dla każdej z kategorii konkursowych;

Jest również możliwość przyznania przez Jury do trzech wyróżnień – każde po 800 zł każde;

Nagroda publiczności – internautów – w wysokości 1 000,00 zł.

Dodatkowo dla laureatów konkursu Samorząd Województwa Mazowieckiego przy współpracy z Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie zorganizuje weekendowe warsztaty fotograficzne. Warsztaty odbędą się w terminie do końca grudnia 2024 r.

Co to jest nagroda publiczności?

Zwycięskie zdjęcia wezmą udział w głosowaniu internautów, w trakcie którego to internauci wybiorą zwycięzcę konkursu publiczności. Głosowanie odbędzie się na stronie www.facebook.com/Mazowsze.serce.Polski  

Nagrodę publiczności otrzyma uczestnik konkursu, którego zdjęcie zdobędzie najwięcej głosów (like’ów).

Gdzie można uzyskać dodatkowe informacje?

Regulamin konkursu oraz formularze zgłoszeniowe są dostępne  na stronie: http://www.mazovia.pl w zakładce Konkursy.

Wszelkie informacje o konkursie można otrzymać pod nr tel. (22) 59 79 500 i (22) 59 79 532 (pn. – pt. godz. 8 – 15) lub wysyłając pytania na adres e-mail: konkurs.fotograficzny@mazovia.pl

Na zgłoszenia czekamy do 15 lipca 2024 r.

Przeczytaj także

—  16 czerwca 2025

Program i Regulamin XIII Zlotu Rowerowego OSINY 2025

Organizator: Wójt Gminy Baranów ,Urząd Gminy Baranów Patronat      : Starosta Powiatu Grodziskiego Cele            : Promocja Aktywnego spędzania czasu dzieci i dorosłych z terenu Gminy Baranów i Powiatu Grodziskiego. Termin i miejsce: 22.06.2025 zlot drogami gminnymi i powiatowymi ,leżącymi   na terenie  Gminy Baranów. Program szczegółowy zlotu rowerowego Osiny  2025: Trasa Baranów-Osiny. 13.oo. – zapisy uczestników zlotu […]

—  18 czerwca 2025

Posiedzenie Rady Gminy

Zawiadamiamy o zbliżającym się terminie XV Sesji Rady Gminy Baranów 25 czerwca 2025 r. godz. 15:00 OSP Baranów

—  18 czerwca 2025

Dobrowolna Zasadnicza Służba Wojskowa

Dobrowolna – możesz sam się zgłosić do dowolnie wybranego WCRu i odbyć szkoleniew wybranej przez siebie JW. Zasadnicza – ponieważ to Twoje pierwsze szkolenie wojskowe. Służba Wojskowa – ponieważ w wojsku, jako żołnierz służysz, a nie pracujesz. Szkolenie trwa 27 dni, przez ten czas będziesz skoszarowany na terenie jednostki do dnia przysięgi. Zajęcia teoretyczne oraz […]

—  16 czerwca 2025

Rozpoczęcie prac budowlanych – linia wysokiego napięcia 110kV oraz 220kV

Firma ENPROM Sp. z o.o. działając w imieniu i na rzecz Spółki Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. Inwestora zadania pn. „Usunięcie kolizji linii wysokiego napięcia 110kV oraz 220 kV przy budowie Centralnego Portu Komunikacyjnego.” , na podstawie udzielonego pełnomocnictwa informujemy, iż planowane jest rozpoczęcie prac budowlanych od dnia 1 lipca 2025 r. na całej […]