— 03 stycznia 2023
II Wniosek na zakup węgla w preferencyjnych cenach
Szanowni Państwo,Wójt Gminy Baranów informuje, że zainteresowani zakupem węgla w drugiej transzy (2023 r.), którzy są uprawnieni do dodatku węglowego, mogą już składać wnioski. Wnioski należy składać do dnia 28.02.2023 r. w Urzędzie Gminy w Baranowie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt. 5 ustawy z dnia 18 lipca 2022 r. o świadczeniu usług drogą […]
Szanowni Państwo,Wójt Gminy Baranów informuje, że zainteresowani zakupem węgla w drugiej transzy (2023 r.), którzy są uprawnieni do dodatku węglowego, mogą już składać wnioski.
Wnioski należy składać do dnia 28.02.2023 r. w Urzędzie Gminy w Baranowie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt. 5 ustawy z dnia 18 lipca 2022 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344)
Wnioski do pobrania na stronie www.gmina-baranow.pl lub w Urzędzie Gminy w Baranowie.
Wniosek na dany okres można złożyć tylko raz – prosimy o przemyślane zamówienia.
Prosimy o składanie wniosków przez osoby, które otrzymały wypłatę dodatku węglowego i dołączanie informacji o przyznaniu dodatku, jeśli osoba jest w jej posiadaniu (otrzymała ją mailem lub odebrała w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Baranowie) – ułatwi to weryfikację wniosków o zakup węgla).
Cena 1 tony węgla to 2000 zł.
- Węgiel będzie dostępny luzem.
- Cena nie zawiera transportu ze składu do gospodarstwa domowego oraz workowania.
- Kwestie ceny ewentualnej dostawy węgla do mieszkańca i pakowania należy ustalać z właścicielem składu.
Wnioski będą rozpatrywane według kolejności daty wpływu.
Bieżąca dostępność paliwa na składzie jest uzależniona od dostępności paliwa stałego u podmiotu wprowadzającego.Wójt Gminy Baranów oświadcza, że nie ma wpływu na jakość węgla od dostawcy.
Węgiel będzie wydawany po dokonaniu przedpłaty przez wnioskodawcę w kasie urzędu.O możliwości opłacenia i odebrania zamówionego węgla będziemy informować po potwierdzeniu dostaw.