A A A A

Aktualności

Powrót do listy

—  01 lipca 2020

XV edycja konkursu fotograficznego „Mazowsze bliskie sercu”

Już po raz piętnasty fotografowie-amatorzy staną w szranki konkursu fotograficznego „Mazowsze bliskie sercu”, organizowanego przez Samorząd Województwa Mazowieckiego.

Pragniemy zaprosić uczestników konkursu do podróży po naszym regionie, zwiedzania niezwykłych miejsc, tajemniczych zakątków, które warto uwiecznić na fotografii. Tematem tegorocznej edycji konkursu jest „Łączy nas Mazowsze”.

Co zrobić, aby wygrać w konkursie?

Wystarczy zrobić zdjęcie nawiązujące do tegorocznego tematu konkursu „Łączy nas Mazowsze”. Liczymy na kreatywność uczestników konkursu. Będziemy zwracać uwagę na treść oraz jakość nadesłanych zdjęć. Prace konkursowe oceni Jury Konkursu.

Kto może wziąć udział w konkursie?

Wszyscy fotografowie amatorzy.

Z udziału w Konkursie wyłącza się:

– osoby zajmujące się profesjonalnie/ zawodowo fotografią;

– osoby, które w ciągu ostatnich dwóch lat zdobyły nagrodę w Konkursie lub brały udział w warsztatach organizowanych w ramach konkursu;

– pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie.

Jeśli masz mniej niż 18 lat – poproś rodziców o zgodę i wypełnijcie wspólnie odpowiedni formularz zgłoszeniowy.

Jak wziąć udział w konkursie?

Każdy z uczestników może zgłosić do konkursu maksymalnie dwa zdjęcia. E-maile z załączonymi plikami (skanem formularza zgłoszeniowego i zdjęciami) prosimy przesyłać do 31 lipca br. na adres: konkurs.fotograficzny@mazovia.pl.

Jakie zdjęcia należy przesyłać na konkurs?

Fotografie zgłaszane do konkursu powinny nawiązywać do tematu konkursu – liczymy na Wasze pomysły i kreatywność!

Z ilu etapów składa się konkurs?

Tegoroczna edycja onkursu przeprowadzona będzie jednoetapowo. Spośród prac wykonanych i nadesłanych przez uczestników, Jury oceni i wybierze 5 zwycięskich fotografii. Dodatkowo zwycięskie fotografie wezmą udział w głosowaniu internautów, w trakcie którego internauci wybiorą laureata konkursu publiczności.

Jakie nagrody można wygrać?

Laureaci konkursu otrzymają następujące nagrody:

I nagroda – w wysokości 3 500,00 zł;

II nagroda – w wysokości 2 500,00 zł;

III nagroda – w wysokości 2 000,00 zł;

Dwa wyróżnienia – po 700 zł każde;

Nagroda publiczności – internautów – w wysokości 1 000,00 zł.

Co to jest nagroda publiczności?

Zwycięskie zdjęcia wezmą udział w głosowaniu internautów, w trakcie którego internauci wybiorą zwycięzcę konkursu publiczności. Głosowanie odbędzie się na stronie www.facebook.com/Mazowsze.serce.Polski . Uczestnik konkursu, którego zdjęcie zdobędzie najwięcej głosów (like’ów) otrzyma nagrodę publiczności.

Gdzie można uzyskać dodatkowe informacje?

Formularze, które uczestnicy mają wypełnić, zeskanować i przesłać, będą dostępne wraz z regulaminem konkursu na stronie: http://www.mazovia.pl w zakładce konkursy-szkolenia/konkursy-fotograficzne/.

Wszelkie informacje o konkursie można otrzymać pod nr tel. (22) 59 79 532 i (22) 59 79 534 lub wysyłając pytania na adres e-mail: konkurs.fotograficzny@mazovia.pl

Na zgłoszenia czekamy do 31 lipca br.

Przeczytaj także

—  16 sierpnia 2024

Dożynki Gminne już blisko!!

Drodzy Mieszkańcy!!
Gminne Dożynki już 1 września!
Zapraszamy wszystkich serdecznie na Plac w Kaskach! Świetna zabawa dla wszystkich gwarantowana! […]

—  30 sierpnia 2024

Awans nauczycieli z Gminy Baranów

30 sierpnia 2024 r. w Urzędzie Gminy w Baranowie odbyło się uroczyste ślubowanie i wręczenie aktów nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego. Stopień nauczyciela mianowanego jest kolejnym etapem na drodze rozwoju zawodowego.

—  29 sierpnia 2024

Powierzenie obowiązków Dyrektorom Szkół Podstawowych

W dniu 28 sierpnia 2024 r. Wójt Gminy Baranów Agata Trzop-Szczypiorska uroczyście przekazała dokumenty związane z powierzeniem obowiązków dyrektora szkoły podstawowej dwóm pedagogom z terenu naszej gminy. Powierzenie obowiązków dyrektora to moment szczególny, zarówno dla placówek, jak i dla osób, które podejmują się tego odpowiedzialnego zadania. Dokumenty przekazane przez Panią Wójt stanowią formalne potwierdzenie zaufania, […]

—  26 sierpnia 2024

Informacja o możliwości zapisu na oddanie krwi

Podczas gminnych dożynek w Kaskach, które odbędą się 1 września, na stanowisku Urzędu Gminy będzie możliwość zapisania się na listę osób zainteresowanych oddaniem krwi. Podstawienie krwiobusu planowane jest na dzień 19 października 2024 roku* w miejscowości Kaski, przy ulicy Królewskiej, na placu przed kościołem. Zapraszamy do wzięcia udziału i wsparcia tej ważnej inicjatywy! *Akcja będzie możliwa przy […]