— 12 grudnia 2025
Ważny komunikat: Czasowe zamknięcie kasy w Urzędzie Gminy w Baranowie
Szanowni Mieszkańcy,
Uprzejmie informujemy, że w związku z planowanym rozpoczęciem prac remontowych w budynku Urzędu Gminy w Baranowie, nastąpi czasowa zmiana w organizacji obsługi interesantów w zakresie płatności gotówkowych.
Kasa Urzędu Gminy będzie nieczynna w terminie:
od 17 grudnia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
Remont ma na celu poprawę standardu obsługi oraz dostosowanie budynku do potrzeb wszystkich mieszkańców. Mimo zamknięcia punktu kasowego w urzędzie, dołożyliśmy starań, aby opłacanie należności (podatków, opłat lokalnych, opłat skarbowych) było dla Państwa jak najmniej uciążliwe.
Jak dokonać płatności w tym okresie?
W czasie trwania remontu wszelkie wpłaty można realizować za pośrednictwem alternatywnych metod:
- Poczta Polska: Wpłat gotówkowych można dokonywać w dowolnej placówce pocztowej.
- Oddziały bankowe: Płatności przyjmowane są w oddziałach banków.
- Bankowość elektroniczna: Zachęcamy do korzystania z przelewów internetowych, co jest najszybszą i najwygodniejszą formą płatności.
Wskazówka: Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wpisywanie poprawnych numerów rachunków bankowych Urzędu Gminy w tytule przelewu oraz podawanie, czego dotyczy wpłata (np. „Podatek od nieruchomości, rata 1”).
Numery kont :
Do opłat za podatki, wodę, ścieki:
Bank Pekao S.A. I o/Żyrardów
86 1240 3350 1111 0010 0804 1525
Do opłat za odpady komunalne:
Bank Pekao S.A. I o/Żyrardów
64 1240 6973 1111 0010 9542 2845
Przepraszamy za wszelkie niedogodności wynikające z prowadzonych prac i dziękujemy za Państwa wyrozumiałość. O ponownym otwarciu kasy poinformujemy w oddzielnym komunikacie.
Wójt Gminy Baranów