FAQ

Tak, worki można otrzymać w Punkcie Obsługi Interesanta na parterze lub w Sekretariacie na 1 piętrze.

Tak, sesje Rady Gminy są dostępne dla każdego. Dodatkowo posiedzenia Rady Gminy są rejestrowane i można je obejrzeć w późniejszym terminie. Zachęcamy do uczestniczenia również w posiedzeniach komisji, które są spotkaniami roboczymi przed sesją. 

Niedziałające oświetlenie uliczne prosimy zgłaszać telefonicznie do Urzędu pod numerem 46 858 13 50  wew. 77  (Wydział Architektury i Nieruchomości)

Wójt Gminy Baranów przyjmuje mieszkańców codziennie ale środa jest dniem preferowanym na spotkania. W tym dniu Wójt stara się nie planować innych spotkań.

Przewodniczący Rady Gminy zwykle pełni dyżur w Urzędzie Gminy w poniedziałki – pokoju nr 3. Dyżur odbywa się w godzinach od 9:00 do 11:00. Informacje tę można również uzyskać drogą mailową na rada@gmina-baranow.pl lub telefonicznie 46 858 13 51

Karta Mieszkańca Gminy Baranów co rok będzie odświeżana, żeby sprawdzić czy nic w deklarowanych danych się nie zmieniło, między innymi czy dana osoba dalej zamieszkuje gminę i czy dalej rozlicza się w Urzędzie Skarbowym w Grodzisku Mazowieckim. Aby przedłużyć ważność na kolejny rok należy przyjść do urzędu z dokumentami przedstawianymi przy wyrabianiu karty. Przedłużenie ważności będzie wykonywane od ręki poprzez nadrukowanie na karcie nowego okresu ważności.

Sprawdzić czy mieszka się w Holendrach Baranowskich A czy B można w Wydziale Planowania Przestrzennego pod numerem 46 858 13 50 wew. 62. Wystarczy wtedy tylko podać numer posesji. Uniwersalna zasada jest taka, że do wsi Holendry Baranowskich A należą posesje od numeru 61 wzwyż, natomiast posesje o numerach między 1 a 60 to Holendry Baranowskich B.