gminny-program-azbest9 maja 2018 roku Rada Gminy Baranów podjęła uchwałę w sprawie przyjęcia regulaminu odbioru od osób fizycznych zalegających na posesjach odpadów azbestowych, pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie gminy Baranów. Urząd Gminy w Baranowie informuje, iż od 15 maja do 30 czerwca 2018 roku trwał będzie nabór wniosków o dofinansowanie odbioru, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest zalegających na nieruchomościach.
Niezbędne dokumenty (druk wniosku, oświadczenie i regulamin odbioru odpadów azbestowych) dostępne są w kancelarii Urzędu Gminy w Baranowie, ul. Armii krajowej 87. Komplet druków w formie elektronicznej (w postaci plików pdf do wydrukowania samodzielnie) dostępny jest poniżej.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z kancelarią Urzędu Gminy pod numer telefonu: 0 46 858 13 50.

 

pdf-iconDokumenty do pobrania w pliku pdf: regulamin, wniosek, oświadczenie