Rok 2017

herb

  • Zarejestruj się

gminny-program-azbestUrząd Gminy w Baranowie informuje, iż od dnia 8 maja 2016 roku trwał będzie nabór wniosków o dofinansowanie odbioru, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest zalegających na nieruchomościach.
Niezbędne dokumenty (druk wniosku, oświadczenie i regulamin odbioru odpadów azbestowych) dostępne są w kancelarii Urzędu Gminy w Baranowie, ul. Armii krajowej 87. Komplet druków w formie elektronicznej (w postaci plików pdf do wydrukowania samodzielnie) dostępny jest na stronie Informatora Gminy Baranów (link do pobrania dokumentów - pod Regulaminem).
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z kancelarią Urzędu Gminy pod numer telefonu: 0 46 858 13 50.

REGULAMIN
ODBIORU OD OSÓB FIZYCZNYCH ODPADÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST, ZALEGAJĄCYCH NA POSESJACH, POCHODZĄCYCH Z BUDYNKÓW M MIESZKALNYCH I GOSPODARCZYCH NA TERENIE GMINY BARANÓW NA ROK 2017.

§1

Regulamin określa szczegółowe zasady odbioru od osób fizycznych, nie będących przedsiębiorcami, wyrobów zawierających azbest zalegający na nieruchomościach.

 §2

1. Warunkiem koniecznym ubiegania się o odbiór wyrobów azbestowych zalegających na terenie nieruchomości określonych w §1 jest przedłożenie w Urzędzie Gminy w Baranowie stosownego wniosku (załącznik nr 1 do regulaminu).
2. Każdy wniosek powinien zawierać informację o ilości zalegającego azbestu (w m² ,numer ewidencyjny działki na której azbest się znajduje oraz dokładny adres nieruchomości.
3. Do wniosku należy dołączyć kserokopię aktualnego dokumentu potwierdzającego własność danej nieruchomości.
4. Razem z wnioskiem należy złożyć stosowne oświadczenie (załącznik nr 2 do regulaminu).
5. Gmina pokryje koszt odbioru i utylizacji 75% ilości azbestu zadeklarowanego we wniosku.
6. Ilość wyrobów azbestowych, zalegających na posesji, zadeklarowanych we wniosku, nie może przekraczać 300m².
7. O pomoc w zakresie odbioru wyrobów azbestowych zalegających na nieruchomości, wnioskodawca może ubiegać się tylko jeden raz w bieżącym roku.
8. O pomoc w zakresie odbioru wyrobów azbestowych nie mogą się ubiegać wnioskodawcy posiadający zaległości w podatkach i opłatach lokalnych.

§3

1. Wnioski będą przyjmowane wg daty wpływu, od momentu ogłoszenia naboru wniosków do wyczerpania środków finansowych zapewnionych w budżecie gminy na 2017 rok.
2. Ogłoszenie o naborze wniosków następuje w sposób zwyczajowo przyjęty.
3. Wnioski niekompletne nie będą rozpatrywane.

§4

Regulamin podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty:
1. na tablicach ogłoszeń Urzędu Gminy w Baranowie,
2. na tablicach ogłoszeń poszczególnych sołectw,
3. na stronie internetowej Gminy, Biuletynie Informacji Publicznej.

 

 

pdf-iconDokumenty do pobrania w pliku pdf: regulamin, wniosek, oświadczenie

projekty-unijne

Indeks Jakości Powietrza

referendum-w-baranowie

cpk-pytania-do-pelnomocnika-rzadu

program pos banner ogolny 200x300

Najnowsze pytania do pełnomocnika

Zuchniewicz
Witam
Witam mam pytanie jest nas czworo rodzeństwa i mamy spadek po ojcu jest podzielone i nie wiadomo gdzie co ma i to z tym zrobić. Tam idzie szybką kolej i lotnisko proszę o informację. Pozdrawiam
niedziela, 23, wrzesień 2018
Dwużnik
Plany CPK
Witam Pana Pełnomocnika, Czy kiedyś ktoś doczeka się na jakąś konkretną odpowiedź co dalej z tą wspaniałą inwestycją czy dalej będziemy zbywani propagandą sukcesu dobrej zmiany???? Pozdrawiam Suweren
czwartek, 20, wrzesień 2018
Marek
Działka
Witam, Grunt, który posiadam to działka(grunty rolne gr 5) nie posiadająca mpzp, z dostępem do drogi, do zmiany jej przeznaczenia potrzebne jest jedynie uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy. Działka ta znajduje się w obszarze potencjalnego Centralnego Portu Komunikacyjnego, jeżeli prognoz...
sobota, 18, sierpień 2018

ustawa-antysmogowa

geoportal-gminy-baranow

program-usuwania-azbestu

gminy-partnerskie

szkoly-i-przedszkole

SUW Kaski

OSP Boża Wola

Menu Główne

Start

Gmina

Informacje

Ogłoszenia

e-Urząd

Galeria